lørdag 22. august 2015

Siste ferie dag

Hadde bestemt meg for at eg skulle ha ferie desse fyrste dagane, sidan det var mykje jobbing i heime sommar. Eg har site i kurvstolen utenfor rommet og høyrt på fuglesongen( utruleg mange fargerike småfuglar), sett på gartnarane som lukar ugras i bed og plen, didiane som svinsar rundt og tørker støv, hentar loundery frå romma, plukker blomar og legg i vannskåler på alle bord og kelnarane som ber inn og ut puter i alle stolene på terassen ettersom regnbyene kjem og går. Eg har fått maila litt, lese nepali aviser, lest bok, høyrt på musikk og gjort ein del avtalar for tida framover. Har og symt dagleg i bassenget og gått lange turar på gamle trakter.

Eg har ikkje fått til å legge inn bilete på bloggen, finn vel ut av det etterkvart....det er så mykje eg kunne tenkt å formidle pr bilete, det kjem. Det er nært føreståande ein festival, kjem tilbake til den. I den forbindelse er det laga ei vogn som er 8 meter høg. Den står no klar midt i ei gate, stenger all trafikk og den skal kjørast rundt i gatene. Den er høg og med alle ledningane som går på kryss og tvers blir det ei utfordring. Dei gjer det enkelt, kuttar berre desse ledningane av og kjører vogna dit ho skal. Fasinerande. Den veg fleire tonn og store folkemengder må til for å trille vogna, som har fire store trehjul, 2 meter høge, og årleg er det folk som blir overkjørt av denne vogna. Me var og såg på denne i går, skulle gjerne vist bilete....

Me har fått testa ut trivelege lunsj plassar denne veka, viktig ifh til at me gjerne tek mot gjester heimanfrå og det ser me fram til...har blitt introdusert for naboane me får når me flyttar inn i huset, noko som var veldig triveleg og blitt kjent med nokre norske som me vil møte jamleg i bibelgruppe/samtalegruppe. Me et middag saman og samtalar om dei store spørsmål...blir fint.

I morgon begynner kvardagen, er spent. Eg skal vere med på ICDP opplæring ( international children development program) det er fyrste bolk denne veka, så oktober og avslutning i februar med eksamen. Ellers begynner eg med språkopplæring 31.8. Tenkjer eg skriv neste blogg når eg har kome inn i kvardagsrytmen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar